Geschreven op 12 december 2014

Hoe haal je maximaal rendement uit de digitale wereld?

Wie in deze digitale tijden een beetje wil meedoen als organisatie telefoneert via het internet (voip), heeft een website, een ‘app’ voor Iphone, Android en Windows-phone en speciale op maat gemaakte bedrijfssoftware. Daarnaast steekt u tijd in het bijhouden van LinkedIn, Twitter en Facebook, want een social mediastrategie hoort erbij. Al met al een grote kans dat uw organisatie niet voorop loopt in het webtijdperk.
 

Als u wel actief gebruik maakt van bovenstaande middelen, is de kans groot dat ze door verschillende bedrijven zijn ontwikkeld. Heel logisch, want ieder platform heeft zijn eigen taal en vergt daarom zijn eigen specialisme. Het gevolg hiervan voor uw financiën: hoge ontwikkelings- en beheerkosten.

De meeste apparaten die we tegenwoordig zakelijk gebruiken zijn uitgerust met een internetaansluiting. Het internet wordt ieder jaar sneller en technische innovaties op online gebied volgen elkaar in rap tempo op. Deze innovaties stellen vooruitstrevende internetbouwers in staat om betere, snellere en veiligere bedrijfssoftware te maken en deze te koppelen aan bijvoorbeeld uw website.
Mobiele applicaties kunnen we tegenwoordig al bouwen als website en alsnog aanbieden in de App of Google Play store. Deze app voelt voor de eindgebruiker als een 'native' applicatie, maar is wat  techniek betreft gewoon een website.

Het grote voordeel van deze manier van werken is dat functionaliteiten gedeeld kunnen worden, omdat ieder ICT-onderdeel dezelfde taal spreekt. Daardoor vallen de totale kosten vele malen lager uit. Een ander voordeel is de efficiency. Een website is namelijk nooit af en nieuwe ontwikkelingen zullen zich blijven voordoen. Ontwikkelingen waarop u weer zult moeten inspelen.
Als service nodigen wij onze opdrachtgevers vrijblijvend uit om periodiek zijn of haar resultaten te bespreken en advies over de komende periode te geven. Deze adviezen gaan niet alleen over ontwikkelingen, maar ook over het huidige gebruik van de site. Daarvoor verzamelen we analytische gegevens en voeren we testen uit, zoals een A/B test waarin twee versies van een pagina worden getest.
Doel is optimaal rendement van de site, software en de apps, nu en in de toekomst.

Droom of werkelijkheid
Stelt u zich eens voor, alle software is veilig online en uw telefoon gaat. U ziet meteen dat het Henk is. Ook ziet u dat Henk twee orders heeft lopen, en dat de laatste factuur - die al betaald had moeten zijn - nog niet voldaan is. U heeft ook zicht op zijn laatste e-mailberichten met u en de gedeelde berichten van uw collega. Via Henk’s social media (Twitter, Facebook, LinkedIn) weet u dat hij gisteravond naar een leuke theatervoorstelling is geweest. En dat allemaal via één en hetzelfde scherm.

Verre toekomst?
Echt niet! Dit kan ook al vandaag.

Onbetaalbaar?
Echt niet! Past in een normaal budget.

Wees creatief, combineer kanalen en zorg voor extra toegevoegde waarde voor uw organisatie!

 

Hoofdstraat 154
7811 EW Emmen
0591 - 785318

info@ediso.nl
support@ediso.nl
Menu Sluiten